Zespół JEDYNKA szlakami Beskidu Małego

wpis w: Bez kategorii | 0

W dniach 14-15 października 2022r. zespół „JEDYNKA” wziął udział w wycieczce turystycznej szlakami Beskidu Małego. Wyruszyliśmy z Przełęczy Kocierskiej i wędrowaliśmy czerwonym szlakiem na szczyt Potrójnej, gdzie znaleźliśmy nocleg w gościnnej, słynącej z pysznych jagodzianek chacie pana Rafała. Wieczór przy ognisku z pieczonymi kiełbaskami nie mógł się obyć bez śpiewu i tańców. Na drugi dzień wyruszyliśmy czerwonym szlakiem przez Czarny Groń na Leskowiec. Wędrowaliśmy otoczeni jesiennymi kolorami bukowego lasu, po dywanie utkanym z liści, co jakiś czas podziwiając wyłaniające się zza drzew rozległe widoki. Przeszliśmy przez Rezerwat Przyrody Madohora, Łamaną Skałę i utrudzeni dotarliśmy do schroniska na Leskowcu, gdzie czekał na nas krzepiący obiad. Po krótkiej przerwie, stromym zejściem, gdzie prowadził czarny szlak, zeszliśmy do  miejscowości o bajkowej nazwie Rzyki-Jagódki. Stąd wróciliśmy do domu zabierając ze sobą miłe wspomnienia i mnóstwo pięknych zdjęć.

Organizatorem wycieczki był pan Witold Wiktorczyk dyrektor SP1 w Pszczynie, który pełnił również rolę przewodnika górskiego. Zespół dziękuje panu Witoldowi za pomoc w odkrywaniu nowych, pięknych miejsc.